2013. június 28., péntek

1. díj!

1.


Köszönöm az első díjat V. xx-nek!

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot.!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Tegyél fel 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 embernek!

11 dolog rólam:1. Szeretek olvasni izgalmas történeteket.
2. Állat barát vagyok.
3. A kedvenc színem a lila.
4. Lusta vagyok.
5. Nem szoktam sokat utazni.
6. De szeretnék utazni sok helyre.
7. Van Hipster cuccom.
8. Szeretem Rudimentált és még sok mást.
9. Nem mindig bírom a vért.
10. Utálom shippereket.
11. Kedvenc számom nincsen.

11. kérdés - válasz

A szüleid tudják, hogy írsz?Nem.
Mi inspirál az íráshoz?A fantáziám.
Van valamilyen furcsa szokásod?
Igen.
Hallgatsz most zenét?Igen.
Szoktál könyveket olvasni?Igen, régebben.
Mit szólnál ahhoz, ha egyszer csak felhívna egy kiadó, hogy tetszik neki a blogod, és szeretné látni könyv formájában?
Nagyon örülnék neki azt hiszem.
Sok blogot olvasol?
Nem.
Kedvenc zenéd?Van egy pár most nem tudom.
Szereted Ed Sheeran-t?
Igeeen!
A One Direction-ön kívül mit hallgatsz?
Igen szoktam mást.
Mit csinálsz most?
Zenét hallgatok.


11 kérdés tőlem:
A szüleid tudják, hogy írsz?
Mi inspirál az íráshoz?
Van valamilyen furcsa szokásod?
Hallgatsz most zenét?
Szoktál könyveket olvasni?
Mit szólnál ahhoz, ha egyszer csak felhívna egy kiadó, hogy tetszik neki a blogod, és szeretné látni könyv formájában?
Sok blogot olvasol?
Kedvenc zenéd?
Szereted Ed Sheeran-t?
A One Direction-ön kívül mit hallgatsz?
Mit csinálsz most?Akiknek küldöm:
Nikolett :)


ennyi. :s

AZ ELSŐ RÉSZT HAMAROSAN OLVASHATJÁTOK! ELNÉZÉST A KÉSÉSÉRT! :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése